به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

پیش بازی مجارستان - پرتغال

 

دو تیم مجارستان و پرتغال، امشب در دور سوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"،‌پرتغال برای قطعی کردن صعود خود به دور بعد به کسب پیروزی در این دیدار نیاز دارد.


مجارستان


مجارستان با یک پیروزی و یک تساوی، بهترین عملکرد را از میان تیم‌های حاضر در این گروه از رقابت‌ها داشته و صدرنشین جدول است. آنها حتی در صورت شکست از پرتغال نیز شانس خوبی برای صعود به دور بعد رقابت‌ها دارند و در مجموع عملکرد غیرقابل انتظاری در مرحله گروهی از خود به نمایش گذاشتند.  دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر 3 دیدار با برتری پرتغال به پایان رسیده است.

 


پرتغال


شاگردان فرناندو سانتوس عملکرد ضعیفی در دو بازی خود در یورو داشته اند و برای اینکه بتوانند شرایط را تغییر دهند به کسب پیروزی در دیدار سوم نیاز دارند. در صورت کسب پیروزی، پرتغال 5 امتیازی خواهد شد و صعودش به دور بعد قطعی است و اول یا دوم شدنش بستگی به دیدار ایسلند و اتریش دارد ولی در صورت تساوی یا شکست،  به احتمال فراوان این تیم قادر به صعود به دور بعد نخواهد بود. چشم‌ها به رونالدوست که ببینیم بر خلاف دو بازی گذشته آیا این بار می‌تواند ناجی سلسائو شود یا نه. رافائل گوئریرو و آندره گومس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

 

 

 

دانلود خلاصه بازی

 

 

درباره : اخبار و حواشی ورزشی ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : نتیجه و خلاصه بازی مجارستان و پرتغال چهارشنبه 2 تیر 95 یورو 2016 , نتیجه و خلاصه بازی مجارستان و پرتغال , خلاصه بازی مجارستان و پرتغال چهارشنبه 2 تیر 95 یورو 2016 , گلهای بازی مجارستان و پرتغال چهارشنبه 2 تیر 95 یورو 2016 , دانلود خلاصه بازی مجارستان و پرتغال چهارشنبه 2 تیر 95 یورو 2016 ,
بازدید : 402
تاریخ : چهارشنبه 02 تیر 1395 زمان : 14:06 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش