به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه سه شنبه 19 مرداد 1395,

فال روز سه شنبه 19 مرداد 95 ,

فال 19 مرداد 95,فال روزانه مرداد 19 مرداد 95,فال روزانه 95/5/19,

فال 19 مرداد 1395,طالع بینی روزانه  19 مرداد 95,

 

فال روزانه

تمامی فال های این سایت فقط و فقط جنبه سرگرمی دارند، بنابراین از دوستان عزیزم خواهش می کنم که صرفاً برای سرگرمی این فال ها رو بخونید.
به جز خداوند هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه به آدم کمک کنه و فال و طالع بینی و پیشگویی و ...
فقط برای سرگرمی درست شدند.

 


فروردین:

تعیین کردن مرز بین زیرکی و حمقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

 

 

اردیبهشت:

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

 

 

خرداد:

اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد.

 

 

تیر:

ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می‌دهند.

 

 

مرداد:

امروز باید حواستان بیشتر به حرف هایتان باشد. ارتباط با کسانی که دوست دارید گاهی می تواند گیج کننده باشد، ولی امروز تمام کلمات و حرف های صحیح دنیا در اختیار شما هستند تا اطرافیانتان را شاد کرده و به آنها انرژی بدهید. وجودتان سرشار از احساساتی خواهد شد که حتی شاید برای خودتان نیز غریبه باشند، اما این احساسات خواسته های حقیقی شما هستند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به آنها فکر و توجه کرده و از آنها درس بگیرید. انتخاب بین خواستگارهای فعلی برای مجردها سخت خواهد بود، اما یادتان باشد که بعضی از آنها فقط تمرکز شما را به هم می زنند. نامزدها ممکن است در مورد محکمتر کردن رابزه خود حرف بزنند.

 

 

شهریور:

خبر ازدواج یا نامزدی یکی از دوستان یا آشنایانتان شما را به شدت تعجب زده خواهد کرد و خواهید فهمید که انسهان ها گاهی می توانند خیلی غیر قابل پیش بینی باشند. گاهی حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و امروز احساس می کنیدکه پیشرفت مالی در راه است. این خیلی خوب است و طبق قانون جذب به شما کمک خواهد کرد، سعی نکنید با انرژی منفی این احساس را کنار بزنید.اگر فکر می کنید امروز با حرف هایتان می توانید به کسی کمک کنید حتما این کار را بکنید. حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، او را در انتظار نگذارید.

 

 

مهر:

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

 

 

آبان:

با سیاست بودن امروز حکم جادو برای شما دارد. وقتی با فکر و کاملا هوشمندانه حرف بزنید و رفتار کنید، به ناگه خود را در موقعیتی مشاهده خواهید کرد که شاید تصورش را هم نمی کردید. امروز یک روز جادویی است، سرشار از خوش بینی، خلاقیت و ایده ها ناب. از تک‌تک ثانیه های خود استفاده کنید. در انتخاب های خود وسواس بیشتری به خرج دهید. به ویژه برای انتخاب شریک عاطفی، همه مسایل را در نظر بگیرید و با آینده نگری و کاملا عاقلانه وارد رابطه جدید بشوید. باید فردی را انتخاب کنید که موجب پیشرفت و خوشحالی شما بشود، نه برعکس.

 

 

آذر:

امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می‌کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می‌دهید شما را بیشتر تحسین می‌کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می‌تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.

 

 

دی:

امروز احساسات کاملا مثبتی دارید و نگاهتان به همه چیز کاملا خوب و خوشبینانه است. امروز آغاز یک دوره جدید در زندگی است؛ دوره ای که شما را به سوی موفقیت بیشتری سوق می دهد. امروز پس از چهارماه بالاخره آن تحولی که در زندگی منتظر آن بوده اید را شاهد خواهید بود. در ضمن، بسیار هم دست و دلباز خواهید بود. به طور مثال، برای شرکت شیرینی می خرید یا دوستان را به خانه خود دعوت و از آنها پذیرایی می کنید. برای اینکه علاقه خود را به عشقتان نشان دهید، روش های خلاقانه ای کشف کنید. اگر قصد تغییر دکوراسیون خانه را دارید نیز امروز زمان مناسبی است.

 

 

بهمن:

پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

 

 

اسفند:

 شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

 

 

 

اختصاصی مرجع فال ایران

http://www.omen-good.ir

 

فال روز 19 مرداد95, فال روزانه 19 مرداد95, فال امروز 19 مرداد95, فال روز سه شنبه 19 مرداد95, فال روزانه سه شنبه 19 مرداد95, فال امروز سه شنبه 19 مرداد95, فال روز 19 تیر, فال روزانه 19 تیر, فال امروز 19 تیر, فال روز سه شنبه 19 تیر, فال روزانه سه شنبه 19 تیر, فال امروز سه شنبه 19 تیر, فال 19 تیر, فال 19 مرداد95, فال فردا, فال فردا 19 تیر, فال فردا 19 مرداد95, فال فردا سه شنبه 19 مرداد95, فال فردا سه شنبه 19 تیر,

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روز 19 مرداد95 , فال روزانه 19 مرداد95 , فال امروز 19 مرداد95 , فال روز سه شنبه 19 مرداد95 , فال روزانه سه شنبه 19 مرداد95 , فال امروز سه شنبه 19 مرداد95 , فال روز 19 تیر , فال روزانه 19 تیر , فال امروز 19 تیر , فال روز سه شنبه 19 تیر , فال روزانه سه شنبه 19 تیر , فال امروز سه شنبه 19 تیر , فال 19 تیر , فال 19 مرداد95 , فال فردا , فال فردا 19 تیر , فال فردا 19 مرداد95 , فال فردا سه شنبه 19 مرداد95 , فال فردا سه شنبه 19 تیر ,
بازدید : 499
تاریخ : دوشنبه 18 مرداد 1395 زمان : 16:17 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش