به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه شنبه 16 مرداد 1395,

فال روز شنبه 16 مرداد 95 ,

فال 16 مرداد 95,فال روزانه مرداد 16 مرداد 95,فال روزانه 95/5/16,

فال 16 مرداد 1395,طالع بینی روزانه  16 مرداد 95,

 

فال روزانه

تمامی فال های این سایت فقط و فقط جنبه سرگرمی دارند، بنابراین از دوستان عزیزم خواهش می کنم که صرفاً برای سرگرمی این فال ها رو بخونید.
به جز خداوند هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه به آدم کمک کنه و فال و طالع بینی و پیشگویی و ...
فقط برای سرگرمی درست شدند.

 

 

 

فروردین:

امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.امروز ممکن است وقت زیادی را صرف بررسی اموری کنید که به نظرتان خوب پیش نمی روند. از این که دست به کار جدیدی بزنید می ترسید، زیرا فکر می کنید که امروز همه چیز فقط به یک باد بند است. اما بدانید که پایه و اساس شما به این راحتی ها نمی لرزد. سعی کنید به خاطر چیزهایی که آن قدرها هم ارزش ندارند خودتان را ناراحت نکنید، زیرا عدم امنیتی که اکنون احساس می کنید به زودی رفع خواهد شد. به شما توصیه می شود که به جریانات پیش رو اعتماد کنید تا به تدریج اعتماد به نفس تان را بازیابید.

 

 

اردیبهشت:

با وجود اینکه ممکن است در حال تجربه جدال درونی سختی بین عقل و قلب تان باشید احتمالا تصمیم خواهید گرفت که احساسات خود را نادیده بگیرید. شاید شما بدرستی اعتقاد داشته باشید که افکار معقول در نردبان تکامل زندگی بر احساسات برتری دارد. اما واقعیت این است که عقل و منطق به هیچ وجه بر عشق و علاقه برتری ندارد.این جنگ درونی خود را کنترل کنید و سعی کنید در حالیکه در جستجوی تعادل در زندگی تان هستید از آن برای ایجاد کانال های ارتباطی استفاده کنید.

 

 

خرداد:

امروز سرشار از عشق و عاطفه هستید و زیبایی ها را به خوبی می بینید. از این فرصت برای بهبود رابطه عاطفی خود بهره بگیرید. شما انسان خوش شانسی هستید و دیگران خیلی سریع جذب رفتارهایتان می شوند. امروز می توانید با دوستان یا همکاران در مورد همکاری بیشتر یا حتی راه اندازی یک شغل جدید همفکری کنید. امروز فقط به نیمه پر لیوان چشم بدوزید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید.

 

 

تیر:

این نصیحت را امروز آویزه گوشتان کنید: قبل از حرف زدن فکر کنید، وگرنه پشیمان خواهید شد. شرایط کیهانی فعلی روی همه تأثیر گذاشته است و یک شوخی به نظر خودتا خنده دار ممکن است کاملا اشتباه برداشت شود، یا با یک اظهارنظر نابجا درگیر یک بحث ناخواسته خواهید شد. سعی کنید تا جای ممکن با افراد آرام سر و کار داشته باشید و اگر هم اشتباهی از شما سر زد عذرخواهی کرده و بحث را ببندید و موضوع را الکی کش ندهید. امروز ذهنتان حسابی درگیر کار خواهد بود و ممکن است آنقدر سرتان شلوغ باشد که نتوانید آنگونه که عشقتان انتظار دارد به او رسیدگی کنید. با او حرف زده و بگویید که خیلی زود کارتان را تمام کرده و به کنار او خواهید شتافت. حتی قول بدهید که فردا شب با او بیرون خواهید رفت.

 

 

مرداد:

مواظب باشید در حفظ رازهایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده هایی که در سر دارید می تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد. شاید کمی نگران و هیجان زده باشید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید، اما خودتان را ناراحت نکنید، این اتفاقات پیش می اید. کمی صبوری کنید و خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد. برای گرفتن آرامش به عشقتان پناه ببرید، در کنار او احساس بهتری خواهید داشت.

 

 

شهریور:

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

 

 

مهر:

دیگر زمان استراحت و غیر فعال بودن سر ﺁمده است بهتر است کار و فعالیت تازه‌ای را ﺁغاز کنید زیرا الان شما در بهترین موقعیت قرار دارید و می‌توانید بهترین بازده کاری را از خود در برابر مشکلات یا مسائل زندگی بروز دهید. شما در این روزها مسئله‌ای را از اعضای خانواده‌تان مخفی نگه داشته‌اید بهتر است به ﺁنان این مسائل را انتقال دهید زیرا بهتر می‌توانند شما را یاری دهند و با هم فکری ﺁنها مسائل زندگی تان حل خواهد شد.

 

 

آبان:

این را به یاد داشته باشید که شادی شما به دیگران وابسته نیست. این بزرگ ترین اشتباهی است که در زندگی دارید. شما با افکار و نگاه خود به زندگی شادی یا غمگین بودن را تعیین می کنید. دوستان خوب بسیار مهم هستند و بهتر هم این است که اطراف خود را با انسان های شاد و خوش بین پر کنید. اما زندگی به آن سادگی که تصور می کنید نیست. در برخی از ارتباط ها باید فاصله را رعایت کرد. با عشقتان برای یک بعدازظهر عالی برنامه ریزی کنید. در کنار او می توانید تصمیمات درست تر و بهتری اتخاذ کنید.

 

 

آذر:

نگاهی به کارهای خودتان بیندازید. آیا آنچه هر روز انجام می دهید شما را به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش می برد؟ امروز ممکن است احساس بی حوصلگی و کسالت داشته باشید و از کارها و مسئولیت های روزمره خود خسته شده باشید. زندگی باید لذت بخش باشد و نه مثل تنبیه، پس بد نیست امروز سری به باشگاه بزنید و یا کار دیگری که دوست دارید را انجام بدهید. خودتان را همانطور که هستید قبول داشته باشید، شما مجبور نیستید ارزش خود را به کسی ثابت کنید. لازم نیست برای گرفتن تایید دیگران ماسکی دروغین به چهره خود بزنید. حواستان را جمع کنید و مواظب رفتارتان با عشقتان باشید

 

 

دی:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

 

 

بهمن:

شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

 

 

اسفند:

 امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

 

 

 

اختصاصی مرجع فال ایران

http://www.omen-good.ir

 

 

 

فال روز 16 مرداد95, فال روزانه 16 مرداد95, فال امروز 16 مرداد95, فال روز شنبه 16 مرداد95, فال روزانه شنبه 16 مرداد95, فال امروز شنبه 16 مرداد95, فال روز 16 تیر, فال روزانه 16 تیر, فال امروز 16 تیر, فال روز شنبه 16 تیر, فال روزانه شنبه 16 تیر, فال امروز شنبه 16 تیر, فال 16 تیر, فال 16 مرداد95, فال فردا, فال فردا 16 تیر, فال فردا 16 مرداد95, فال فردا شنبه 16 مرداد95, فال فردا شنبه 16 تیر,

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روز 16 مرداد95 , فال روزانه 16 مرداد95 , فال امروز 16 مرداد95 , فال روز شنبه 16 مرداد95 , فال روزانه شنبه 16 مرداد95 , فال امروز شنبه 16 مرداد95 , فال روز 16 تیر , فال روزانه 16 تیر , فال امروز 16 تیر , فال روز شنبه 16 تیر , فال روزانه شنبه 16 تیر , فال امروز شنبه 16 تیر , فال 16 تیر , فال 16 مرداد95 , فال فردا , فال فردا 16 تیر , فال فردا 16 مرداد95 , فال فردا شنبه 16 مرداد95 , فال فردا شنبه 16 تیر ,
بازدید : 510
تاریخ : پنجشنبه 14 مرداد 1395 زمان : 8:49 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش