به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395,

فال روز دوشنبه 20 اردیبهشت 95 ,

فال 20 اردیبهشت 95,فال روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت 95,فال روزانه 95/2/20,

فال 20 اردیبهشت 1395,طالع بینی روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت 95,

 

فال روزانه طالع بینی روزانه

 

فروردین:

امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

 

 

اردیبهشت:

شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما بیاید. بگذارید جریان عادی زندگی شما را با خودش ببرد. در زندگی غرق شوید. از امروز تا سه هفته دیگر با شریک عاطفی خود بهترین عشق را تجربه خواهید کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید شریکتان را هم به اندازه ای که شایسته اوست، بخواهید و دوست داشته باشید.

 

 

خرداد:

امروز گویی که همه احساس می‌کنند پریشان و دیوانه شده اند، و اما برعکس شما حس می‌کنید از عقل سلیمی‌برخوردارید! اما حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما به طرز احمقانه ای با اورانوس پیوند خورده است، شاید دوباره بهترین قضاوت را در مورد واقعیت نداشته باشید. حتی شاید توجه نکرده باشید که برخلاف جریان آب شنا می‌کنید، چرا که امروز باور کرده اید که دارای قدرتهای فوق‌العاده هستید! با این حال درنظر گرفتن این که می‌توانید به طور جادویی از قوانین جهان مادی فرار کنید طرز فکر عاقلانه ای نیست. قوانین را نه فقط به خاطر اینکه مجبور هستید، بلکه به انتخاب خودتان برگزینید.

 

 

تیر:

امروز مواظب باشید توصیه های چه کسانی را گوش می کنید. ببینید آیا از نظر شما خود آنها زندگی موفقی دارند؟ آیا قابلیت این را دارند که به شما بگویند چکار کنید؟ بهتر است امروز خودتان تصمیم گیرنده باشید. اگر به تازگی خیلی زیاد ورزش می کنید امروز پا درد و کمر درد ناشی از ورزش خواهید داشت. کفش های ورزشی بپوشید و تا جایی که می توانید سر پا نایستید تا این درد از بین برود. حتی بد نیست کمی در وان آب گرم دراز بکشید و ریلکس کنید؛ وان ندارید؟ خوب ناراحتی ندارد، دوش آب گرم نیز کفایت می کند. حالا که فرصت مناسبی به دست آورده اید خودتان را برای همسرتان لوس کنید و بگذارید به شما محبت کرده و از شما پرستاری کند.

 

 

مرداد:

احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده‌اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می‌خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می‌دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می‌افتند پیش بروید.

 

 

شهریور:

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

 

 

مهر:

مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته‌اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی‌ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی‌خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می‌خواهید تلاش کنید.

 

 

آبان:

امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 

 

آذر:

بعضی وقت ها آدم در زندگی احساس راحتی می کند. اما امروز برای شما از آن روزها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کارها و برنامه های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.

 

 

دی:

برای اینکه بتوانید برای آینده خود برنامه درستی ترتیب دهید، باید خواسته های خود را کشف کنید. باید بدانید چه می خواهید! و اینکه تا اکنون تا چه اندازه برای دل خود تلاش کرده اید؟ امروز بهتر است بیشتر فکر کنید. نه حرف بزنید. نه کاری را اجرایی کنید. البته ساکت هم باشید. حرف زدن برایتان می تواند دردسر درست کند. امروز مستعد شایعه درست کردن هستید. در جمع هایی که حاضر هستید، فقط شنونده باشید. البته همکار خوبی هم خواهید بود و نشان خواهید داد اصول کار گروهی را به خوبی می دانید

 

 

بهمن:

از اوضاع فعلی خسته شده اید و تحمل شرایط موجود برایتان سخت شده است و احساس خفقان می کنید. این روند تکراری هر روزه شما را به ستوه آورده است، هر چه زودتر برنامه یک سفر هر چند کوتاه مدت، با کسانی که دوست دارید، ترجیحا همراه با عشقتان، را بچینید. دلتان نمی خواهد نزدیکانتان زیاد از کارتان سر در بیاورند ولی آنها بر عکس شما اصرار شدیدی نسبت به این مسئله دارند، در مقابل آنها کوتاه نیایید، این حق مسلم شماست که مسایل خصوصیتان را برای خودتان نگه دارید. در حال حاضر بهترین منبع آرامش برای شما هراهی کسی که دوست دارید می تواند باشد، پس از هر لحظه بودن با او لذت ببرید.

 

 

اسفند:

 وقت آن رسیده است که منطقه امن خود را ترک کرده و همراه با کمی ریسک پذیری شانستان را امتحان کنید. کنترل شور و هیجانتان کاری دشوار خواهد بود و می خواهید ایده های تازه ای که شما را به وجد آورده اند را با همه در میان بگذارید. به طور معمول احساسات خود را به سادگی بیان نمی کنید، اما امروز دلتان می خواهد به روی بام رفته و با صدای بلند آنها را فریاد بزنید. به خواب هایی که دیده اید فکر کنید، آنها می توانند ایده هایی جدید را در ذهن شما زنده کنند و همچنین احساساتی که اطرافیان نسبت به شما دارند را به شما نشان دهند. در زمانی بسیار مناسب برای یافتن عشق زندگی خود هستید، تنها کافی است حرف بزنید و خواسته هایتان را بیان کنید.

 

 

 

اختصاصی مرجع فال ایران

http://www.omen-good.ir

 

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 4


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 , فال فردا دوشنبه 20 اردیبهشت 95 , فال 20 اردیبهشت 95 , فال روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت 95 , فال روزانه 95/2/20 , فال 20 اردیبهشت 1395 , طالع بینی روزانه دوشنبه 20 اردیبهشت 95 , فال روزانه 20 اردیبهشت 95 , فال امروز دوشنبه 20 اردیبهشت 95 , فال روزانه ماه تولد 20 اردیبهشت 95 , فال روز دوشنبه 95/2/20 , فال روز 20 اردیبهشت 95 , فال روز 95/2/20 , فال 95/2/20 , فال امروز 20 اردیبهشت 95 , فال فردا 20 اردیبهشت 95 , طالع بینی 20 اردیبهشت 95 , طالع بینی 95/2/20 , فال , فال روزانه ,
بازدید : 658
تاریخ : یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 زمان : 11:26 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش