به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395,

فال روز چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 ,

فال 22 اردیبهشت 95,فال روزانه چهارشنبه 22 اردیبهشت 95,فال روزانه 95/2/22,

فال 22 اردیبهشت 1395,طالع بینی روزانه چهارشنبه22 اردیبهشت 95,

 

فال روزانه طالع بینی روزانه

 

فروردین:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

 

 

اردیبهشت:

به این توجه داشته باشید در رابطه عاطفی و حتی ارتباط های اجتماعی، همه چیز دو طرفه است. یعنی اگر دوست دارید به شما احترام بگذارند، به آنها احترام بگذارید. مردم همانند آینه هستند. هر چه بدهید همان را دریافت می کنید. امروز فرصت خوبی برای زیر و رو کردن رابطه عاطفی است. بیشتر در مور عشقتان کنجکاوی به خرج دهید و خواسته های طرف مقابلتان را کشف کنید. هر چه بیشتر او را بشناسید، بهتر می توانید برای آینده خود برنامه ریزی کنید. این مساله به خودتان هم کمک می کند تا با نگاه درست تر قایق زندگی را به جلو برانید.

 

 

خرداد:

شما مرموزتر از دیگران فکر می‌کنید چون دیگران تغییر جهت‌های فکری غیر معمول شما را نمی‌بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می‌دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.

 

 

تیر:

امروز نمی توانید برای تردیدهایتان راه حلی پیدا کنید، فقط کافی است کمی زمان به خودتان بدهید. در حال حاضر تشخیص این که زندگیتان دارد به کدام سو می رود برایتان بسیار مشکل است. در درون شما تغییرات بزرگی دارند شکل می گیرند. هرچند این توصیه ای عجیب به نظر می رسد، ولی فعلا کاری به کار این اوضاع نداشته باشید، قبل از هر اقدامی بگذارید وضعیت کمی مشخصتر شود. از قبل از این که به خانه بروید رویایی شبی رمانتیک در کنار همسرتان را در سر خواهید داشت و برای یک شام دونفره در خانه و تماشای فیلم مورد علاقه تان برنامه ریزی خواهید کرد، این بهترین کار ممکن است.

 

 

مرداد:

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

 

 

شهریور:

از امروز تا آخر هفته خودتان را در هیچ درگیری و مشاجره ای، چه در زمینه کاری و چه روابطه احساسی وارد نکنید. ممکن است پی به چیزهایی ببرید که در گذشته حقیقت آنها از شما مخفی شده و اکنون واقعیت آنها برای شما آشکار شده است. خطاهایی که در شریک زندگی خود می بینید دلیلی برای سرکوب کردن او نیستند، به جای اینکار بهتر است خودتان را در آینه رابطه زناشویی ببینید. ممکن است در حال حاضر نگرانی هایی درباره انتخاب شریک زندگی خود داشته باشید. به این وضعیت به صورت عمقی نگاه کنید و از آن فرصتی بسازید که به جای ایجاد دلزدگی و نفرت در شما رابطه تان را رشد ببخشد، فرصتی برای درک متقابل و بازگشت به روزهای خوش آغاز رابطه!

 

 

مهر:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

 

 

آبان:

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، ‌می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

 

 

آذر:

شما می توانید بی آنکه دیگران را ناراحت کنید و یا شخصی از خود راضی جلوه کنید تواناییها و موفقیت هایتان را به همه نشان بدهید، این خاصیت شماست. این هفته پیشرفتتان به آن راحتی که دلتان می خواهد نخواهد بود و باید برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تلاش کنید. امروز تمام روز لبخند به لب داشته باشید، این کار می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر در جستجوی کار هستید دهه آخر خرداد می تواند برای شما بسیار خوب باشد، از الان رزومه خود را به روز رسانی و تقویت کنید. اگر حرفی دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید خوب فکر کنید و کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

 

 

دی:

اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند.

 

 

بهمن:

امروز از شما خواسته می شود کمی اضافه کاری انجام داده و یا به جای یکی دیگر از همکارانتان برخی وظایفش را انجام دهید و این از آن کارهایی است که اصلا دلتان نمی خواهد انجام دهید. برنامه ریزی مؤثر و حساب شده امروز برای شما واجب است تا بتوانید به این کارهای پیش بینی نشده نیز رسیدگی کنید. در رابطه با این موضوع اصلا عکس العمل های احساساتی بروز ندهید، چرا که این می تواند نشان دهنده ضعف شما باشد و بر آینده کاری شما تأثیر منفی بگذارد.بهتر است برای این که کارتان راحتتر شود تقسیم وظایف کرده و کارها را به صورت گروهی انجام دهید. در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی به وجود خواهد آمد و به عشقتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.

 

 

اسفند:

 امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.

 

 

 

اختصاصی مرجع فال ایران

http://www.omen-good.ir

 

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روزانه چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 , فال فردا چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 , فال 22 اردیبهشت 95 , فال روزانه چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 , فال روزانه 95/2/22 , فال 22 اردیبهشت 1395 , طالع بینی روزانه چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 , فال روزانه 22 اردیبهشت 95 , فال امروز چهارشنبه 22 اردیبهشت 95 , فال روزانه ماه تولد 22 اردیبهشت 95 , فال روز چهارشنبه 95/2/22 , فال روز 22 اردیبهشت 95 , فال روز 95/2/22 , فال 95/2/22 , فال امروز 22 اردیبهشت 95 , فال فردا 22 اردیبهشت 95 , طالع بینی 22 اردیبهشت 95 , طالع بینی 95/2/22 , فال , فال روزانه ,
بازدید : 397
تاریخ : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 زمان : 18:16 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش