به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه یکشنبه 26 اردیبهشت 1395,

فال روز یکشنبه 26 اردیبهشت 95 ,

فال 26 اردیبهشت 95,فال روزانه یکشنبه 26 اردیبهشت 95,فال روزانه 95/2/26,

فال 26 اردیبهشت 1395,طالع بینی روزانه یکشنبه 26 اردیبهشت 95,

 

فال روزانه طالع بینی روزانه

 

 

فروردین:

امروز وقت بگذارید و افرادی که در ارتباط با شما هستند را دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودنشان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسایل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع از نگاه درست شما می شوند، کنار رفته اند. امروز وقتی واقعیت های مهمی در مورد زندگی و اطرافیان کشف می کنید، واکنش های جالبی نشان خواهید داد.

 

 

اردیبهشت:

خیلی مواقع دیگران تصور می کنند شما نمی توانید به طور یقین تصمیم گیری کنید. اما امروز خوشبختانه در این امر مشکلی نخواهید داشت. به خوبی به مسایل کنار می آیید و می توانید همه جوانب آن را ببینید و برای آنها راهکار پیدا کنید. توان شما برای همکاری با دیگران زیاد است و به واسطه درک خوبی که از آنها و موقعیتشان دارید، می توانید حتی کمک حال آنها نیز باشید. از اینکه کار و تفریح را با هم یکی کنید، هیچ هراسی نداشته باشید. بد نیست به فضای کار خود کمی شادی ببخشید.

 

 

خرداد:

امروز کاغذبازی های مربوط به مسائل اقتصادی شما را کمی بهم خواهد ریخت. در حال حاضر آمادگی ذهنی لازم برای انجام این کارها را ندارید، پس چنانچه کار واجبی نیست بهتر است آن را به زمان دیگری منتقل کنید، شاید یکی دو روز دیگر. چنانچه مجبور هستید حتما این کار را انجام بدهید از کسی کمک بخواهید و خجالت نکشید. مطمئن باشید که از انجام این کار خوشحال خواهید شد. از تلاش برای به دست آوردن آنچه که می خواهید دست نکشید، به رویاهایتان از هر آنچه که فکرش را بکنید خیلی نزدیکتر شده اید. تماس های تلفنی واجبی که امروز را دارید را فراموش نکنید، انجام آنها نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. البته وقت گذاشتن برای خانه و خانواده را هم حتما در برنامه خود قرار دهید.

 

 

تیر:

امروز ارتباط های شما به طرز عجیبی خوب پیش می روند و موجب تعجب خودتان نیز می شود. همه غبار تردیدها کنار می روند و می توانید درک و دید درستی به همه افراد و رویدادها داشته باشید. امروز با دید دقیقی که دارید می توانید دوستی ها یا ارتباط های تازه ای آغاز کنید. ارتباط هایی که هیچ سودی برای شما ندارند را به طور کامل قطع کنید و با آدم هایی که انرژی منفی دارند دوستی خود را ادامه ندهید

 

 

مرداد:

شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.

 

 

شهریور:

چیز خنده داری که باید در مورد سعی در خوشحال نگه داشتن همه بدانید این است که در پایان هیچ کس از جمله خودتان راضی نخواهد بود. امروز بالاخره به همه «نه» خواهید گفت و دخالت های بیش از حد اعضای خانواده شما را به سمت لاک تنهایی خودتان خواهد فرستاد. با این حال سعی کنید به چیزهایی که خشم شما را برانگیخته اند دقت کنید و خواهید دید که برخی از آنها آیینه رفتار خودتان هستند. کنار آمدن با دیگران در حالی که احساسات متغیرتان دوباره زنده شده اند کار سختی خواهد بود. اگر عشقتان نیز جزء افرادی است که نمی توانید با آنها کنار بیایید، به رابطه خود فرصت بدهید و کمی تنها بمانید، این برای هر دوی شما بهتر خواهد بود.

 

 

مهر:

شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.

 

 

آبان:

خلاقیت و اشتیاق شما برای ایده پردازی و انجام کارهای جدید زیاد است. کم رویی را کنار بگذارید. همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید. اصلا به انتها و نتیجه آنها فکر نکنید. فقط کار کنید و چیزهای جدید اختراع کنید. امروز خوشبختانه فکرتان عالی کار می کند و می توانید همه تمایلاتی که مدت ها در پس ذهنتان خاک خورده اند را کشف و بیدار کنید. این تمایلات شش ماه آینده زندگی شما را تضمین می کنند.

 

 

آذر:

امروز هیچ چیزی جلودار شما نیست. سرشار از انرژی هستید و امروز این فرصت را دارید تا همه کارهای عقب افتاده را به انجام برسانید. اگر تردیدهای درونی مانع از انجام کارهایی می شود که دوست دارید، امروز همه آنها از بین خواهند رفت. خوش شانسی به شما روی آورده است. همه افکارتان را اجرایی کنید و خیالتان راحت باشد که درست و دقیق انجام خواهند شد. با دید روشنی که امروز به مسایل دارید، رابطه عاطفی خود را نیز بهبود خواهید بخشید.

 

 

دی:

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

 

 

بهمن:

عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

 

 

اسفند:

 به این فکر کنید که اکنون در چه جایگاهی قرار دارید و آیا به آن موقعیتی که آرزو داشته اید، رسیده اید؟ یادآوری گذشته این مزیت را دارد که از اشتباه های خود درس می گیرید و دیگر آنها را تکرار نمی کنید. اما نباید در گذشته غرق شوید و از برنامه های آینده خود جا بمانید. امروز سرشار از هیجان هستید اما این کافی نیست. باید آن را بیشتر کنید. امروز روی مسایلی متمرکز شوید که شما را در مسیرهای تازه ای از زندگی قرار می دهند. فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند را ببینید و در هوا بقاپید.

 

 

 

اختصاصی مرجع فال ایران

http://www.omen-good.ir

 

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روز 27 اردیبهشت 95 , فال روزانه 27 اردیبهشت 95 , فال امروز 27 اردیبهشت 95 , فال روز دوشنبه 27 اردیبهشت 95 , فال روزانه دوشنبه 27 اردیبهشت 95 , فال امروز دوشنبه 27 اردیبهشت 95 , فال روز 27 اردیبهشت , فال روزانه 27 اردیبهشت , فال امروز 27 اردیبهشت , فال روز دوشنبه 27 اردیبهشت , فال روزانه دوشنبه 27 اردیبهشت , فال امروز دوشنبه 27 اردیبهشت , فال 27 اردیبهشت , فال 27 اردیبهشت 95 , فال فردا , فال فردا 27 اردیبهشت , فال فردا 27 اردیبهشت 95 , فال فردا دوشنبه 27 اردیبهشت 95 , فال فردا دوشنبه 27 اردیبهشت ,
بازدید : 475
تاریخ : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 زمان : 10:40 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش