به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

 

فال روزانه سه شنبه 28 اردیبهشت 1395,

فال روز سه شنبه 28 اردیبهشت 95 ,

فال 28 اردیبهشت 95,فال روزانه سه شنبه 28 اردیبهشت 95,فال روزانه 95/2/28,

فال 28 اردیبهشت 1395,طالع بینی روزانه سه شنبه 28 اردیبهشت 95,

 

فال روزانه طالع بینی روزانه

 

 

فروردین:

بال های پروانه ای خود را باز کنید! امروز شما در مرکز توجه ها قرار دارید. در هر جمعی حاضر شوید، همه نگاه ها به شما خواهد بود. امروز دوستان صمیمی و خیلی خوب برای خود پیدا خواهید کرد. یا اینکه دوستان قدیمی و خیلی نزدیک، از شما دعوت می کنند تا در جمع آنها باشید. با قبول کردن این دعوت، بهترین لحظه ها را برای خود رقم خواهید زد. مراقب زبان خود باشید. امروز باید با احتیاط زیاد حرف بزنید و واکنش نشان دهید.

 

 

اردیبهشت:

شما به تازگی برای به دست ﺁوردن تمایلات‌تان راه تان را خیلی دور می‌کنید شما به سادگی می‌توانید به تمایلات‌تان برسید این همه تلاش زیادی لازم نیست.برای اینکه صحبت‌ها و رفتارهای خودتان را به دیگران بقبولانید، معمولا سریع با ﺁنها وارد جنگ می‌شوید اما بهتر است به جای این کار با ﺁنها به صحبت بنشینید زیرا همه افراد از این کارها راضی نمی‌باشند و ممکن است در مقابل شما واکنشی نشان دهند که منجر به نزاع بین شما و ﺁنها شود.

 

 

خرداد:

حسادت در ذات شما نیست اما امروز کمی دچار این حس می ‌شوید و دوست دارید هر طور شده خودتان را بالاتر از بقیه نشان دهید. باید تلاش خود را زیاد کنید و ایده هایی که تصور می کنید خوب هستند را بدون هیچ نگرانی مطرح کنید. اگر چیزی را واقعا دوست دارید آن را به زبان بیاورید. یا اگر کمبودی در خود احساس می کنید، از آن هراسی نداشته باشید. برنامه ریزی های شخصی خودتان را داشته باشید و مطمئن باشید می توانید در این مسیر موفق باشید.

 

 

تیر:

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

 

 

مرداد:

امروز بین دوراهی گرفتار شده اید. از یک طرف مسوولیت های کاری شما هستند و از طرفی هم باید به مسایل شخصی و خانوادگی خود توجه بیشتری نشان دهید. تضاد میان این دو شما را عصبی می کند. بهتر این است که سنگینی وزنه به سمت کار باشد. اما تا دیروقت سرکار نمانید. سر تایم اصلی به خانه بازگردید و در کنار خانواده باشید و به نیاز آنها نیز توجه زیادی نشان دهید. محبتی که به عشق/همسرتان ابراز می کنید به خودتان نیز انرژی مضاعف می دهد و با انگیزه بیشتر کارهایتان را انجام خواهید داد.

 

 

شهریور:

امروز سرشار از عشق و عاطفه هستید و زیبایی ها را به خوبی می بینید. از این فرصت برای بهبود رابطه عاطفی خود بهره بگیرید. شما انسان خوش شانسی هستید و دیگران خیلی سریع جذب رفتارهایتان می شوند. امروز می توانید با دوستان یا همکاران در مورد همکاری بیشتر یا حتی راه اندازی یک شغل جدید همفکری کنید. امروز فقط به نیمه پر لیوان چشم بدوزید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید.

 

 

مهر:

روز خوبی در پیش رو دارید. احساس می کنید اطرافیان به نیازهای شما توجه بیشتری نشان می دهند و در کل همه چیز مطلوب است. بیشتر از هروقت دیگری برونگرا و اجتماعی هستید و امروز می تواند فرصت خوبی برای ارتباط برقرار کردن با کسانی باشد که به آنها علاقمند هستید اما جسارت نزدیک شدن به آنها را ندارید. مطمئن باشید از آنها چیزهای جدیدی یاد خواهید گرفت. عشقتان امروز شما را با دریایی از محبت شگفت زده خواهد کرد و اگر شما را ناراحت کرده باشد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا او را ببخشید. مجرد ها هم خودشان را برای ماجراهای دور از انتظار اما خوشایند آماده کنند.

 

 

آبان:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

 

 

آذر:

در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می‌خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می‌شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می‌شود. زمانی که مجبور می‌شوید پروژه‌ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می‌افتند، شما دچار استرس می‌شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه‌ای کسب کنید.

 

 

دی:

امروز ممکن است در برنامه روزانه تان تغییرات ناگهانی و دقیقه نودی به وجود بیاید، کمی فضا برای این تغییرات احتمالی در نظر بگیرید تا در طول روز به مشکل برنخورید. چند روز اخیر ممکن است در احساساتتان نسبت به عشقتان و خانواده دچار سردرگمی شده باشید. ممکن است نتوانسته باشید نگرانی هایتان را به خوبی برای دیگران بیان کنید. اما امروز این احساسات راهی برای بروز پیدا خواهند کرد. به اطاف نگاه کنید، شاید یک نفر در همین نزدیکی بتواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. اگر کسی را دوست دارید با یک هدیه کوچک احساسات خود را به او نشان دهید، این می تواند قدم اول سفری طولانی باشد.

 

 

بهمن:

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

 

 

اسفند:

 تصمیم گرفته اید خودتان را از تمام محدودیت هایی که برای خودتان ساخته اید رها کنید و از هر موقعیتی که در شما احساس محدودیت بوجود بیاورد دوری کنید. در این راستا بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را دارید سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهید، حتی بد نیست همین امروز برای خریدن چیزهایی که در سفر لازم خواهید داشت اقدام کنید. اخبار خوبی در رابطه با مسائل مالی و اقتصادی در راه هستند. مواظب باشید ترکش انفجار عصبی یکی از اعضای خانواده به شما نخورد و برای کاری که نکرده اید مواخذه نشوید. بهتر است تا سه هفته آینده جابجایی منزلتان را در برنامه تان قرار ندهید. در مکالمه با عشقتان مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا مبادا دعوایی سر بگیرد.

 

 

 

اختصاصی مرجع فال ایران

http://www.omen-good.ir



 

 

فال روز 28 اردیبهشت 95,فال روزانه 28 اردیبهشت 95,فال امروز 28 اردیبهشت 95,فال روز سه شنبه 28 اردیبهشت 95,فال روزانه سه شنبه 28 اردیبهشت 95,فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95,فال روز 28 اردیبهشت,فال روزانه 28 اردیبهشت,فال امروز 28 اردیبهشت,فال روز سه شنبه 28 اردیبهشت,فال روزانه سه شنبه 28 اردیبهشت,فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت,فال 28 اردیبهشت,فال 28 اردیبهشت 95,فال فردا,فال فردا 28 اردیبهشت,فال فردا 28 اردیبهشت 95,فال فردا سه شنبه 28 اردیبهشت 95,فال فردا سه شنبه 28 اردیبهشت,

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روز 28 اردیبهشت 95 , فال روزانه 28 اردیبهشت 95 , فال امروز 28 اردیبهشت 95 , فال روز سه شنبه 28 اردیبهشت 95 , فال روزانه سه شنبه 28 اردیبهشت 95 , فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت 95 , فال روز 28 اردیبهشت , فال روزانه 28 اردیبهشت , فال امروز 28 اردیبهشت , فال روز سه شنبه 28 اردیبهشت , فال روزانه سه شنبه 28 اردیبهشت , فال امروز سه شنبه 28 اردیبهشت , فال 28 اردیبهشت , فال 28 اردیبهشت 95 , فال فردا , فال فردا 28 اردیبهشت , فال فردا 28 اردیبهشت 95 , فال فردا سه شنبه 28 اردیبهشت 95 , فال فردا سه شنبه 28 اردیبهشت ,
بازدید : 480
تاریخ : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 زمان : 12:27 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش