به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه یکشنبه 10 مرداد 1395,

فال روز یکشنبه 10 مرداد 95 ,

فال 10 مرداد 95,فال روزانه تیر 10 مرداد 95,فال روزانه 95/4/10,

فال 10 مرداد 1395,طالع بینی روزانه  10 مرداد 95,

 

فال روزانه

تمامی فال های این سایت فقط و فقط جنبه سرگرمی دارند، بنابراین از دوستان عزیزم خواهش می کنم که صرفاً برای سرگرمی این فال ها رو بخونید.
به جز خداوند هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه به آدم کمک کنه و فال و طالع بینی و پیشگویی و ...
فقط برای سرگرمی درست شدند.

 

 

فروردین:

امروز به لطف وضعیت کیهانی سرشار از احساسات خوب هستید و روزی بسیار مناسب برای وقت گذراندن با کسی است که دوستش دارید. غیبت کردن های مسخره در حال حاضر جایی در دنیای شما ندارند و بیشتر ترجیح می دهید در مورد اهدافتان و آینده صحبت کنید. امروز سعی کنید وقتتان را تنها با نزدیک ترین افراد زندگیتان بگذرانید، چرا که از آن روزهایی است که ممکن است راز بزرگی از دهانتان در برود. امروز با احساسات عمیق درونیتان ارتباط برقرار کنید تا خلاقیتتان اوج بگیرد. امروز در مورد ارزش ها و اعتقاداتتان با عشقتان حرف بزنید و حقایق را با او در میان بگذارید. اما ممکن است با انجام این کار چیز غیرمنتظره ای کشف کنید. متاهل ها بهتر است کمی بیشتر برای زندگی جنسیشان وقت بگذارند.

 

 

اردیبهشت:

باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی ‌درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.

 

 

خرداد:

به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

 

 

تیر:

زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش‌بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از قبل آغاز کرده اید و هنوز به انجام نرسیده، امروز زمان آن است که آن را تمام کنید. یا اینکه حتی امروز می توانید یک پروژه کاری عالی را آغاز کنید. امروز قدم های مثبتی در زمینه پیشرفت خود می توانید بردارید. هر چه بیشتر بی خیال جزئیات شوید، سریع تر به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید.

 

 

مرداد:

برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی‌زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته‌اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می‌باشد اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

 

 

شهریور:

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

 

 

مهر:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده‌اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می‌کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

 

 

آبان:

شما می‌توانید هفته‌های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان خود تان را از تمام این تفریح‌تان محروم می‌کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان‌تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می‌باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می‌شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می‌دهید.

 

 

آذر:

شما معمولا در رابطه با مسائل کاری هیجان زده نمی شوید و اوضاع را با آرامش تحت کنترل دارید، اما امروز کمی صیرتان ته کشیده است و بی حوصله هستید و احساس غریبی دارید، دلتان می خواهد امروز زودتر تمام شود و به کنار دوستان و خانواده بروید. اوضاع در محل کارتان هم زیاد باب میلتان نیست، سعی کنید ساکت باشید و وقتی دیگران حرف می زنند سکوت کنید. در واقع از الان تا سه هفته آینده بهتر است این روال را حفظ کنید و با احتیاط و واضح حرف بزنید و امکان برداشت اشتباه از حرف هایتان را به حداقل برسانید. اگر می خواهید با عشقتان حرف بزنید هم بد نیست از همین روش استفاده کنید تا بتوانید از همراهی او لذت ببرید.

 

 

دی:

امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 

 

بهمن:

امروز آن قدرها هم که فکر می کنید منطقی نیستید. عقل و منطق تان تحت تأثیر رویاهایی که در سر دارید قرار گرفته اند و ممکن است خودتان اصلاً متوجه این وضعیت نباشید. ممکن است دیگران را آن طوری که واقعاً هستند نبینید، بلکه طوری تصورشان کنید که خودتان دوست دارید. بهتر است قبل از این که وارد یک رابطه ی ناپایدار شوید همه چیز را خوب بررسی کنید. تنها راهی که برای رسیدن به تعادل وجود دارد این است که واقع گرایانه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

 

اسفند:

 شاید فکر کنید که الات وقت آن است که برنده شده و خودتان را ثابت کنید، اما گاهی لذت اصلی در خود بازی است و نه در برنده شدن، به ویژه اگر به صورت گروهی کار می کنید و دیگران در حال رقابت شدید هستند. گاهی برای نشان دادن قدرت شخصیتتان باید کمی عقبتر ایستاده و بگذارید دیگران به جای شما پیشرفت کنند. شاید خودتان خیلی متوجه این موضوع نشوید و فکر کنید دیده نمی شوید، اما آن هایی که باید ببینند متوجه هستند و این کار شما اثر مثبتی روی آنها خواهد داشت. امروز وقت آن است که به دیگران قدرتی که به آن نیاز دارند را بدهید. وقت آن رسیده است که عشق خود را به کسی که دوست دارید ثابت کنید.

 

 

 

 

فال روز 10 مرداد95, فال روزانه 10 مرداد95, فال امروز 10 مرداد95, فال روز یکشنبه 10 مرداد95, فال روزانه یکشنبه 10 مرداد95, فال امروز یکشنبه 10 مرداد95, فال روز 10 تیر, فال روزانه 10 تیر, فال امروز 10 تیر, فال روز یکشنبه 10 تیر, فال روزانه یکشنبه 10 تیر, فال امروز یکشنبه 10 تیر, فال 10 تیر, فال 10 مرداد95, فال فردا, فال فردا 10 تیر, فال فردا 10 مرداد95, فال فردا یکشنبه 10 مرداد95, فال فردا یکشنبه 10 تیر,

درباره : فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روز 10 مرداد95 , فال روزانه 10 مرداد95 , فال امروز 10 مرداد95 , فال روز یکشنبه 10 مرداد95 , فال روزانه یکشنبه 10 مرداد95 , فال امروز یکشنبه 10 مرداد95 , فال روز 10 تیر , فال روزانه 10 تیر , فال امروز 10 تیر , فال روز یکشنبه 10 تیر , فال روزانه یکشنبه 10 تیر , فال امروز یکشنبه 10 تیر , فال 10 تیر , فال 10 مرداد95 , فال فردا , فال فردا 10 تیر , فال فردا 10 مرداد95 , فال فردا یکشنبه 10 مرداد95 , فال فردا یکشنبه 10 تیر ,
بازدید : 525
تاریخ : جمعه 08 مرداد 1395 زمان : 15:25 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش