به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه جمعه 7 خرداد 1395,

فال روز جمعه 7 خرداد 95 ,

فال 7 خرداد 95,فال روزانه خرداد 7 خرداد 95,فال روزانه 95/3/7,

فال 7 خرداد 1395,طالع بینی روزانه خرداد 7 خرداد 95,

 

فال روزانه

تمامی فال های این سایت فقط و فقط جنبه سرگرمی دارند، بنابراین از دوستان عزیزم خواهش می کنم که صرفاً برای سرگرمی این فال ها رو بخونید.
به جز خداوند هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه به آدم کمک کنه و فال و طالع بینی و پیشگویی و ...
فقط برای سرگرمی درست شدند.

 

 

فروردین:

معمولاً سعی می کنید افکار خلاقانه ای را که در سر دارید با دیگران در میان بگذارید، اما امروز این قدر انرژی مثبت در اطراف تان جریان دارد که نمی دانید چه وقت باید دست از حرف زدن بکشید. آن قدر اعتماد به نفس تان بالا رفته که ممکن است نزدیک ترین دوستان را با گستاخی برنجانید. باید بدانید که در حال حاضر هرچه می گویید مهم تر از آن چه در واقعیت هست به نظر می رسد. به جای این که به خودتان مغرور شوید بهتر است کمی فروتنی نشان دهید. همه ی این ماجراها را برای روز دیگری بگذارید!

 

 

اردیبهشت:

شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

 

 

خرداد:

اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد.

 

 

تیر:

امروز با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به نفع تان است که در مسیری که پیش می روید جانب احتیاط را فراموش نکنید، به این ترتیب اندکی پیشرفت هم در مسیرتان حاصل خواهد شد. فقط قبل از این که وارد عمل شوید، اطمینان حاصل کنید که مسیر درست را انتخاب کرده اید، اگر اکنون احتیاط نکنید بعداً مجبورید بهای سنگینی بابت این ناشکیبایی بپردازید.

 

 

مرداد:

امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.

 

 

شهریور:

شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟

 

 

مهر:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

 

 

آبان:

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

 

 

آذر:

یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایی که برای شما عزیز هستند مجبور به جابجایی و رفتن به جایی دور از شما خواهد شد. این از لحاظ احساسی برای شما بسیار سخت خواهد بود چرا که دلتان نمی خواهد شخصی که برایتان عزیز است از شما دور باشد. اما این می تواند درس خوبی برای یاد گرفتن جدایی برای شما باشد. ممکن است مدتی ذهنتان درگیر این موضوع باشد، اما عادت می کنید هر چند به مذاقتان خوش نیاید. در نیمه دوم روز سعی کنید در خانه نمانید، چرا که ممکن است بحث و دلخوری پیش بیاید و بعد از ظهر روز تعطیل را دلگیرتر از آنچه هست بکند. از خانه بیرون بروید و از هوای زیبای بهاری همراه با عشقتان لذت ببرید.

 

 

دی:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

 

 

بهمن:

امروز سرشار از انرژی های جسمانی و احساسی هستید. هارمونی و هماهنگی های بسیار خوبی با اطرافیان دارید و این به بهبود روابطتان نیز کمک بسیاری می کند. بهترین فرصت برای حرف زدن و مشورت گرفتن از دیگران، امروز است. نوعی جاذبه درونی در شما هست که امروز به شدت مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. شما خیلی خوب می توانید مسایل موجود در زندگی را با نگاهی متفاوت ببینید و راهکار مناسب برای آنها بیابید. از همه انرژی خود استفاده کنید شاید دیگر چنین فرصتی وجود نداشته باشد.

 

 

اسفند:

امروز سرشار از اشتیاق و احساسات عاطفی هستید. به هیچ عنوان آنها را نادیده نگیرید. هر کاری دلتان می خواهد را با شهامت انجام دهید. اما در عین حال، به کلماتی که استفاده می کنید، توجه زیادی داشته باشید. شاید نتوانید بین مسایل کاری یا زندگی شخصی خود تعادل خوبی برقرار کنید. اما از اینکه در مورد احساسات خود صادقانه حرف بزنید هیچ ترسی نداشته باشید.

 

 

 

اختصاصی مرجع فال ایران

http://www.omen-good.ir

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روز 9 خرداد 95 , فال روزانه 9 خرداد 95 , فال امروز 9 خرداد 95 , فال روز یکشنبه 9 خرداد 95 , فال روزانه یکشنبه 9 خرداد 95 , فال امروز یکشنبه 9 خرداد 95 , فال روز 9 خرداد , فال روزانه 9 خرداد , فال امروز 9 خرداد , فال روز یکشنبه 9 خرداد , فال روزانه یکشنبه 9 خرداد , فال امروز یکشنبه 9 خرداد , فال 9 خرداد , فال 9 خرداد 95 , فال فردا , فال فردا 9 خرداد , فال فردا 9 خرداد 95 , فال فردا یکشنبه 9 خرداد 95 , فال فردا یکشنبه 9 خرداد ,
بازدید : 526
تاریخ : جمعه 07 خرداد 1395 زمان : 20:10 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش