به دانلود فیلم ،سریال و آهنگ خوش آمدید.

تبلیغات


دانلود کارتون ماشا و میشا


دانلود کارتون دورا جستجوگر


دانلود ترانه شاد کودکانه تصویری


دانلود جنگ شادی

آخرین مطالب ارسالی

فال روزانه چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395,

فال چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 ,

فال 15 اردیبهشت 95,فال روزانه چهارشنبه 15 اردیبهشت 95,فال روزانه 95/2/15,

فال 15 اردیبهشت 1395,طالع بینی روزانه چهارشنبه 15 اردیبهشت 95,

 

فال روزانه طالع بینی روزانه

 

فروردین:

شما انسان بلندپروازی هستید و از کار سخت و زیادهم هیچ هراسی ندارید. این توانایی بسیار خوب است. به ویژه امروز که می توانید از زیبایی های لذت ببرید برای کارهای بهتر با درآمد بالاتر برنامه ریزی کنید. شما امروز بسیار اجتماعی هستید. خیلی خوب حرف های دیگران را گوش می کنید و احترامی که به آنها می گذارید باعث می شود تا آنها نیز توجه ویژه ای به شما داشته باشند. این را بدانید که تنهایی از عهده همه کارها بر نخواهید آمد.

 

 

اردیبهشت:

امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.

 

 

خرداد:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

 

 

تیر:

اگر قرار است تصمیم مهمی بگیرید ولی احساس سر در گمی می کنید، بهتر است برای نظرسنجی به هرکسی مراجعه نکنید. تنها از چند نفر که به آنها اعتماد کامل دارید کمک بخواهید. پرسیدن نظر هرکسی که جلویتان می آید تنها شما را گمراهتر خواهد کرد. از افرادی که دانش و اطلاع کافی دارند نظر بخواهید، اما برای گرفتن تصمیم به خودتان رجوع کنید، این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. امروز کمی بی حوصله هستید، ولی سعی کنید مثل همیشه به کارهای روزمره تان بپردازید. حتی انرژی و حوصله کافی برای وقت گذراندن با عشقتان را نیز ندارید و دلتان نمی خواهد از رسانه های اجتماعی نیز سر و کله بزنید. اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید الان وقتش است.

 

 

مرداد:

سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

 

 

شهریور:

شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

 

 

مهر:

امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

 

 

آبان:

کفش های ورزشی خود را بپوشید و بیرون بروید. کمی پیاده روی برای شما خوب است. امروز هر چه بیشتر به سلامت جسمی خود اهمیت دهید، از نظر روحی هم بهتر خواهید بود. انرژی های خود را روی کارهایی که مطمئن هستید درست است، بگذارید. برای کارهای روزمره و مربوط به مسایل شغلی، برنامه های تازه ترتیب دهید. از این که در روند همیشگی خود تغییر ایجاد کنید، نترسید. همه فعالیت های خود را باید سیستماتیک کنید.

 

 

آذر:

شما امروز ممکن است فکر کنید که باید بعضی از چیزها را از دیگران پنهان کنید، اما وقتی که سیاره بخت شا یعنی ونوس با اورانوس هماهنگ می‌شود، اعتراف کردن به آرزوهای غیرعادی‌تان نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردید می‌تواند هم لذت بخش‌تر و هم اطمینان بخش‌تر باشد. انتظارات شما می‌توانند مانع این کار بشوند، اما مادامی که شما نتایج این کار را باور نداشته باشید، هیچ چیزی ممکن نخواهد بود.

 

 

دی:

شروع کردن روزتان همراه با شور و شادی واقعا لذت بخش است، اینطور نیست؟ درست است که زندگی هیچ وقت کامل و بی نقص نیست، اما با ذهن خود می توانید خوشبختی و سعادت بیشتری را به زندگی خود جذب کنید. اگر از شغلتان راضی نیستید یادتان باشد که این نارضایتی می تواند مانع رسیدن به اهدافتان باشد. اگر احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید و از سرگرمی های فعلی خود خسته شده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع یک سرگرمی جدید است. اگر احساس نیاز به یک مسافرت خوب را دارید الان زمان مناسبی برای برنامه ریزی سفر است. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که پیوندتان را جدی تر کنید و اگر مجرد هستید بهتر است در در محیط های مورد علاقه تان دنبال نیمه گمشده خود بگردید.

 

 

بهمن:

به نفعتان است که امروز جز حقیقت چیزی نگویید، زیرا نزدیکانتان خیلی بیش از آنچه که فکر می کنید از اوضاع با خبر هستند. دقت به جزئیات مخارج و صورت حساب هایتان در پس انداز کردن به شما کمک خواهد کرد. امروز به شما توصیه می شود تلفنتان را خاموش کنید و در خانه بمانید و مکالمات غیر ضروری با دوستانتان را به وقت دیگری موکول کنید. شاید یک تلفن راه دور را از دست بدهید، اما بعدا می توانید خودتان با آن فرد تماس بگیرید و صحبت کنید، اصلا اگر واجب باشد خودش باز هم تماس خواهد گرفت. امروز استراحت کنید، برای خودتان و همسرتان چای درست کنید و در آرامش و در کنار هم بنوشید. این آرامش هر از گاهی برای شما ضروری است.

 

 

اسفند:

بودن بین بقیه چیزی است که امروز بهش نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند به حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظراتتان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

 

 

درباره : فال و طالع بینی , فال روزانه ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : فال روزانه چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 , فال چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 , فال روز چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 , چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 , فال فردا 16 اردیبهشت 95 , فال پنجشنبه 16 اردیبهشت 95 , 16 اردیبهشت 95 , فال روز 15 اردیبهشت 95 , فال روز 16 اردیبهشت , فال روزدانه , فال روزانه , thg v , cnhki , فال هفتگی , فال ماهانه , فال اردیبهشت ,
بازدید : 489
تاریخ : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 زمان : 16:11 | نویسنده : پاتوق 95 | نظرات (0)

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش